lunes, 27 de abril de 2020

SOLUCIONS CCNN. TASCA 2. SETMANA DEL 21 AL 24 D'ABRIL.

SOLUCIONS TASCA 2

Bon dia: m'estan encantant les vostres respostes, cada vegada més completes, per això les continuarem utilitzant per a corregir. Molt bé!






Activitat 24


Per què els virus no es consideren éssers vius? 





Com heu vist hi ha moltes maneres de justificar-lo. Les idees principals:
  • No es compleixen les funcions vitals de nutrició, relació i reproducció.
  • Els virus no pertanyen a cap dels cinc regnes d'éssers vius.


I per últim... la pregunta de...             EL DECÀLEG


M'heu sorprés moltíssim amb les vostres respostes. Són increíbles, no puc posar-les totes però m'encantaria. Esteu demostrant saber analitzar informació, buscar a fonts oficials i donar bons consells per millorar la salut de tots. Estic molt molt orgullosa de vosaltres!!! 









Alguns/es m'heu escrit recomanacions generals per qualsevol virus, altres més orientades a la situació actual, però totes són bones i necessàries. Rentar-se les mans per exemple és útil sempre. Pràcticament per a tots els virus més comuns. Altres recomanacions com l'ús de guants, material específic i distància social és necessari per a casos concrets com una pandèmia o per a previndre malalties molt perilloses. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario